Panel dyskusyjny: 40 minut rozmowy o szkołach trenerskich

Spotkamy się w gronie doświadczonych szkół trenerskich i porozmawiamy o... O tym, czego możemy się od siebie nauczyć. O tym, jak przeobrażała się edukacja trenerska w Polsce. O tym, jak zmienia się profil uczestnika, i czego to od nas wszystkich wymaga. O tym, co jest dzisiaj najważniejszą potrzebą uczestników takich projektów. I o tym wszystkim, co wpadnie nam do głowy w trakcie spotkania.

    dr Sławomir Jarmuż

    Doktor psychologii, trener, mentor, współwłaściciel firmy MODERATOR. Członek założyciel GLOBE – największego projektu badawczego dotyczącego międzykulturowej teorii przywództwa. Autor lub współautor artykułów naukowych na temat osobowości i przywództwa oraz książek: Czy mądrości można się nauczyć, Paradoksalna psychologia, Alfabet mitów menedżerskich, Podręcznik trenera, Psychologia dla trenerów. Na co dzień buduje mosty między rzetelną wiedzą psychologiczną a potrzebami biznesu.

    dr Maciej Świeży 

    Prowadzi projekty doradcze związane z prognozowaniem przyszłości, planowaniem strategicznym i tworzeniem warunków dla rozwoju pracowników. Jako trener specjalizuje się w we wspieraniu rozwoju kompetencji trenerskich i coachingowych oraz związanych z myśleniem i rozwiązywaniem problemów. Z wykształcenia psycholog, obronił na UJ doktorat poświęcony uczeniu złożonych umiejętności i przewidywaniu skuteczności działania. Jest autorem podręcznika Psychologia dla Coachów.

    Adam Walerjańczyk

    Wiceprezes zarządu i dyrektor programowy Grupy SET. Przedsiębiorca, trener i coach certyfikowany na poziomie PCC przez International Coach Federation. Prowadzi zajęcia w szkole trenerów biznesu i szkole coachów Akademii SET oraz szkolenia i executive coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Szkoli z zakresu umiejętności menedżerskich, komunikacyjnych, budowania współodpowiedzialności. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Prywatnie kucharz i kolarz amator.

    Rafał Żak

    Zajmuję się rozwojem ludzi i organizacji. Robię to w roli trenera, mówcy i autora książek. Jako trener lubię pracę z grupami wysokiego potencjału, czyli osobami, które swoimi codziennymi działaniami przyczyniają się do rozwoju całych organizacji. W roli mówcy staram się łączyć atrakcyjność przekazu z zawartością merytoryczną, której niewiele można zarzucić. Publikuję książki poświęcone rozwojowi kompetencji, jedna z nich dotyczyła pracy trenera – Trener w rolach głównych. Podręcznik prowadzenia szkoleń.