10.00 - Otwarcie Forum
członek zarządu Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji
11.40 - Przerwa
10.55 - AI i wszystkie dane świata – o wyzwaniach i zabezpieczeniach na niedaleką przyszłość
12.05 - Czy sztuczna inteligencja może być naszym sprzymierzeńcem w refleksyjnym działaniu rozwojowym?
DZIEŃ II - 21 LISTOPADA 2024 r. SESJE PLENARNE |
|
---|---|
10.00-10.10 |
Otwarcie Forum
dr Sławomir Drelich |
10.10-10.50 |
Panel dyskusyjny: 40 minut rozmowy o szkołach trenerskich |
10.50-10.55 | Studio Forum |
10.55-11.35 |
Adaptacyjne uczenie się: kluczowa kompetencja w erze ciągłych zmian |
10.50-10.55 | Studio Forum |
11.40-12.00 | Przerwa |
12.00-12.05 | Studio Forum |
12.05-12.45 |
Przywództwo przyszłości. Jakie czynniki uwzględnić w edukacji liderów? |
12.45-12.50 | Studio Forum |
12.50-13.30 |
Martwe sfery wyobraźni w edukacji. Jak je ożywiać i wychodzić z pułapki? |
13.30-13.35 |
Studio Forum |
13.35-14.35 | Przerwa |
14.35-15.15 |
Panel dyskusyjny: Wolontariat jako przestrzeń rozwoju |
15.15-15.35 | Przerwa |
15.35-15.40 | Studio Forum |
15.40-16.20 |
Sesja Erasmus+: Technologie w edukacji:
|
16.20-16.25 | Studio Forum |
DZIEŃ I - 20 LISTOPADA 2024 r. WARSZTATY |
|
---|---|
12.00-13.30 |
Cyfryzacja usług szkoleniowych – sprawdzone formaty i praktyka utrzymania jakości |
14.35-16.05 |
Technika Alexandra – łączenie jakości działania z dbaniem o siebie |
DZIEŃ II - 21 LISTOPADA 2024 r. WARSZTATY |
|
---|---|
12.00-13.30 |
Krytyczne myślenie – kiedy warto zatrzymać się i pomyśleć inaczej? |
14.35-16.05 |
Lokalne partnerstwa, czyli jak zrobić to efektywnie i efektownie |
- 20 LISTOPADA - SESJE PLENARNE
- 20 LISTOPADA - WARSZTATY
- 21 LISTOPADA - SESJE PLENARNE
- 21 LISTOPADA - WARSZTATY
10.00-10.10 |
Otwarcie Forum
dr Sławomir Drelich |
10.10-10.50 |
Sztuczna inteligencja dla sceptyków. Jak przenieść AI do praktyki edukacyjnej i nie zrobić nikomu krzywdy? |
10.50-10.55 | Studio Forum |
11.40-12.00 | Przerwa |
12.00-12.05 | Studio Forum |
12.05-12.45 |
Czy sztuczna inteligencja może być naszym sprzymierzeńcem w refleksyjnym działaniu rozwojowym? |
12.45-12.50 | Studio Forum |
12.50-13.30 |
Technologie wspierające samodzielne uczenie się dorosłych: perspektywa edukatorów i uczących się |
13.30-13.35 |
Studio Forum |
13.35-14.35 | Przerwa |
14.35-15.15 |
Jak instytucje kultury mogą stać się centrum innowacji dla uczących się dorosłych? |
15.15-15.35 | Przerwa |
15.35-15.40 | Studio Forum |
15.40-16.20 |
Sesja Erasmus+: Technologie w edukacji
|
16.20-16.25 | Studio Forum |